
דוגמא נפלאה היא השקת אתר הפעילות החדש של מרכז הפיתוח של מיקרוסופט. לפני שבוע הושק האתר החדש של המרכז. אתר יפיפה בעל שיטת ניווט חדשנית ופלטפורמה ראויה ששמה את עובדי המרכז בראש הפעילות וסדר היום. האתר לווה בקמפיין מדיה נרחב בכל המדיות המובילות.
במסגרת פעילות ההשקה פעלו מיקרוסופט גם בדרך קצת אחרת. הם העלו תחרות פנים ארגונית בה לכל עובד לינק ייחודי המפנה לאתר. משימתם היתה להעבירו לחבריהם, והעובד שמספר הכניסות לאתר ממחשבים שונים יהיה הרב ביותר יזכה בפרס פנימי. 48 שעות לאחר עליית התחרות נכנסו לאתר מעל 10,000 גולשים שונים!.
תנסו לכתוב apointofu בגוגל – למעלה מ 200 אזכורים וכולם של התחרות – בכל אתר, פורום, רשת חברתית וקהילה. עובדי מיקרוסופט הם מפיצי הבשורה האמיתיים. להם הקשר הרגשי, להם האינטרס, להם הרצון – הם הדרך האמיתית להפיץ את המסר – מפה לאוזן.אכן, אנשי השיווק והמכירות הטובים ביותר הם אנשי הארגון עצמם – רק תנו להם להתבטא והם כבר יפתיעו את כולם.