יום שלישי, 22 בינואר 2008

Axe Me


אחת הסיבות להקמת פלא-פה היתה התסכול שהשיווק הקריאיטיבי מת. המשווקים ומפרסמיהם התמקדו ברכישת מדיה, כמה שיותר גדולה, כמה שיותר רחבה – רק שיראו כל הזמן!.כמו כן בסופו של תהליך הרי צריך למכור – אז הכל הארד סייל – קנה, קבל. איפה זה ואיפה השיווק.יש כאלו שאומרים שרק מפרסמים גדולים יכולים למכור תדמית ויש כאלה שאומרים שרק קטנים יכולים כי הם יכולים ללכת רחוק יותר.המשפט הקודם הוא בולשיט אחד גדול. זה לא משנה אם אתה קטן או גדול, אתה צריך לדעת מה אתה רוצה לאמר, מה הערכים של המותג שלך והאם אתה מוכן לצאת מהמסגרת הקונבנציונלית כדי להתבלט מעל השאר. זה מחייב להיות קשוב, להפתיע ולהמציא מהלכים כל פעם מחדש. אתה לא חייב להיות קטן וחכם, אתה גם יכול להיות גדול ושנון. תראו את AXE לדוגמה. סבון – בצורה כזאת , או אחרת, אבל סבון. הפעילות השיווקית של AXE היא שם דבר בעולם כולו. הם נותנים לכך השראה להמציא וללכת לא בתלם. מה שהחברה שם יודעים, אלפי מנהלי שיווק אפילו לא התחילו לנוע בכיוון. לא משנה איזה מהלך תבחנו בשנים האחרונות (ותודה לאורן בן אדרת על איסוף חלק מהמהלכים לפוסט אחד) הם חושבים אחרת. בין אם זה פיצר אינטרנטי, בין אם סדרה של סרטונים, דוקומדיה, משחק אינטראקטיבי מבוסס וידאו, פעילות שטח או פעילות גולשים, זה פשוט תענוג. הם יודעים לפעול באופן לא קונבנציונלי ולקחת את זה רחוק יותר, לעשות את זה טוב יותר ומקצועי יותר. הם מתבלטים מעל השאר – והאינטרנט הוא מגרש המשחקים הבלתי נדלה שלהם. פשוט כיף אחד גדול.
אני מצרף לינקים לפוסט של אורן ולארכיון הפעילות. תהנו (אני לא מפסיק להנות)
למקרה הצורך:

Feel at home