יום שני, 25 באוגוסט 2008

ותודה לערוץ 10

כפי שכבר למדתם להכיר, אני לא מרבה לדבר ולספר על הפרויקטים של פלא פה
הם ברובם סודיים, מאד סודיים ולכן המשפט השכיח שלי הוא " אני לא יכול לספר..."

אבל


תודות לחדשות ערוץ 10 , כבר שתי שבתות רצוף, שאחד הפרויקטים שלנו מקבל במה חדשותית.....
זה התחיל בכתבות בעיתונות ובאינטרנט
וביום שבת לפני שבוע זה שודר בחדשות ערוץ 10:

http://www.youtube.com/watch?v=V4SFsr3U8BU








והשבת זה התפתח:








אז תודה לגיא לרר, לתחכום ולרעיון של החברים בזרמון ולתעוזה של החברים בסוני אריקסון
ובעיקר המון תודה לצוות הנפלא של פלא פה
ומי שרוצה לדעת , איזה מכשיר סלולארי.. הקמפיין המסורתי עולה היום ברחבי הרשת.





נ.ב.
כפי שאמרתי, אני לא נוהג לספר על מה שאנו עושים, אבל עכשיו 02:00 בלילה ואני תמיד יכול לומר ש - " זה לא אנו, זה ערוץ 10....."


שיהיה אחלה שבוע ובקרוב, הסיפור המלא אודות הסלולארי ששווה 10,000 ש"ח
ולסיום,
סקירת המהלך כפי שפורסם:
והצצה אל מאחורי הקלעים:

Feel at home