יום רביעי, 1 באוקטובר 2008

mybabyface – מהלך תוכן ויראלי






בשבועות האחרונים טפלנו בהשקה של רשת חברתית מאד מיוחדת לתינוקות (ואימהות צעירות),. הגדרת הפעילות היתה מאתגרת וכללה בעיקר את הכלל – שמירת בלי מדיה.
המשימה לא היתה פשוטה, אבל המוצר מדהים והתוכן פשוט כיפי.

אז יצרנו תוכן - מעניין, מצחיק מרגש ובכמויות
לפתע הופיעו תינוקות קטנים שהסתובבו ברחבי הרשת ועולמות התוכן השונים והזמינו את הגולשים להיכנס לרשת החדשה.
נכתבו שירים וסיפורים שהופצו ברשת שהזכירו לי את ספרי הילדות שלי כגון : "הילד הזה הוא אני" מאת יהודה אטלס. דיברנו על הרשת ועל הפעילות, ושלחנו הודעות והזמנות שגרמו להרבה אמהות לחייך.

אבל בעיקר פעלנו מול קהל מטרה ממוקד. בנינו מערכת הפצה ויראלית שנמצאת בשליטה מלאה של הגולשים. אפשרנו לכל אמא צעירה להירשם לפעילות ולספר לחבריה אודות הרשת, להפנות לעמוד של תינוקה והכניס את חבריה לרשת. בנוסף, בקשנו גם מעובדי החברה שהקימה את הרשת לספר על כך לחבריהם. כל משתתף קיבל לינק (קישור) חד חד ערכי לרשת אשר נספר, וכל רישום לרשת דרך אותו הלינק זיכה את המשתתף בעוד ועוד נקודות. המטרה היתה ברורה, ככל שיכנסו וירשמו יותר משתתפים דרך הלינק האישי יוכל אותו משתתף לזכות בפרסים.

היופי האמיתי בפעילות ההפצה היא שאנשיי החברה ואמהות צעירות הם בדיוק הקהל שמעוניין בהצלחת הפעילות, וכאשר הקהל ממוקד ומתייחסים אליו בכבוד ומשתפים אותו בהצלחה – היא חייבת להתממש, וכל אשר עליך לעשות הוא לעמוד מהצד, ולחייך למול התוצאות. והן הגענה:

עשרות אלפי כניסות לאתר הרשת, למעלה מ 1000 נרשמים לרשת בפרק זמן קצר, מאות לינקים ואזכורים במנועי חיפוש, והכל - בלי מדיה, ע"י יצירת תוכן, וע"י שיתוף קהל המטרה בהצלחה

היה פשוט כיף :)

אתר הרשת
http://www.mybabyface.co.il/

אתר התחרות
http://www.mybabyface.org.il/


Feel at home