יום ראשון, 25 באוקטובר 2009

משחק המחבואים של חברת למטייל בפייסבוק - מעל 30,000 תמונות של חיידק הטיולים תויגו ב 3 ימים במשחק – ללא כל קמפיין מדיה מסורתי






למטייל, אתר ורשת ציוד הטיולים הגדולה בישראל בשיתוף עימנו ועם חברת "ספריד אפ " השקנו בסופ"ש האחרון משחק מחבואים סביב דמותו של חיידק הטיולים באמצעות אפליקציית פייסבוק.


מטרת המשחק היא לסמן את חיידק הטיולים הנחבא בתמונות הגולשים ע"י תיוג/סימון תחושת החופש בכל תמונת טיול, טבע, נוף וכדומה בארץ ובעולם. מכיוון שתחושת החופש אינה פיזית, אין צורך לתייג דמות מוחשית אלא לסמן את קיומה של התחושה בתמונה. ככל שהגולשים יסמנו את חיידק הטיולים בכמה שיותר תמונות שלהם ושל חבריהם ויזמינו כמה שיותר חברים למשחק, כך יגדלו סיכוייהם לזכות בפרס הגדול: כרטיס טיסה לאיטליה ו500$ לבזבוזים.


כשפיתחנו את קונספט המשחק חפשנו מנגנון פשוט, שיעצים את פעילות הגולשים ולמעשה יהפוך את המשתתפים לשגרירי ההפצה. מנגנון המעקב בפייסבוק אחר פעילות ההפצה של כל שחקן היתה התשובה המושלמת למה שחיפשנו: פייסבוק מאפשר לדעת מי שלח למי ומתי, בין אם דרך מייל פנימי, בין אם דרך פרסום על הקיר ובין אם דרך לינק אישי - בצורה הזאת ניתן לנטר בצורה כמעט מושלמת את תהליך ההפצה הויראלי.


כפעילות זריעה שלחנו דיוור טקסטואלי קצר שמספר על המשחק לרשימת התפוצה של למטייל. בפחות מ 24 שעות חיידק הטיולים תויג בלמעלה מ 10,000 תמונות וכ-3 ימים לאחר התחלת המשחק נספרו מעל 30,000 תמונות בהן מתויגת דמות החיידק שהוקמה רק לפני מספר ימים בלבד.


אנו מאד גאים באפליקציה ובפעילות, זה כיף אמיתי לצפות בתהליך הויראלי המתפשט בכל דקה ודקה באופן טבעי. למעשה בפחות מ 3 ימים, למעלה מ 150,000 איש בקירוב נחשפו לחיידק באמצעות פעילות התיוג של חבריהם והערכה היא כי עד לסיום התחרות בעוד כחודש ימים חיידק הטיולים יהפוך לדמות המתויגת ביותר בישראל בפייסבוק עם למעלה מ 250,000 תמונות מתויגות!


קדימה , הקליקו http://apps.facebook.com/lametayel/

והצטרפו למשחק – המטוס מחכה!


לפרטים נוספים, דמות החיידק בפייסבוק:

http://www.facebook.com/profile.php?id=100000254421101&ref=ts


סרטון הסבר על האפליקציה והפעילות:




דמות החיידק:

Feel at home